Повернення товару
УМОВИ ПОВЕНЕННЯ ТОВАРУ
Будь-яке повернення товару на адресу інтернет магазину VZD SERVICE підлягає попередньому погодженню з менеджером.
Щоб уникнути різних непорозумінь, опис причини повернення обов'язково має бути продубльовано електронною поштою (info@vzd.com.ua). Будь-які телефонні переговори та їх результати не є легітимними.
Вимоги до товару, що повертається:
- Термін повернення не більше 14 днів із дня придбання.
- Товар без слідів встановлення.
- Збережено товарний вид упаковки.
- Збережено розрахунковий документ (видаткова накладна).
Порядок оформлення повернення товару:
Зв'язатися із менеджером;
Надати оригінал заяви на повернення;
Надати товар з відповідними вимогами та видатковою накладною.
Недотримання перелічених вимог, тягне за собою відмову у поверненні товару.
При позитивному рішенні про прийом повернення менеджер інформує клієнта, яким перевізником і за чий рахунок повинен бути відправлений повернення:
за рахунок інтернет магазину VZD SERVICE повернення оплачується у разі вини інтернет-магазину: некоректного підбору менеджером, пересортиці, шлюбу тощо.
повернення з ініціативи клієнта здійснюється з його рахунок.
Порядок оформлення рекламаційного товару:
Для розгляду рекламації необхідно надати перелік документів:
- довідка та висновок сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатності;
- Копія замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- Копія ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- Копія сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- Заповнений акт рекламації встановленої форми;
- документ, що підтверджує факт придбання товару у постачальника.
Розгляд рекламацій проводиться на строк до 3 тижнів від дати отримання рекламаційної деталі оформленої відповідно до вимог.
Витрати за перевезення оплачує покупець, але при підтвердженні рекламації/гарантійного випадку витрати за пересилання можна компенсувати.
Умови гарантії:
1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (олії, технічні рідини, лампи, свічки, електронні датчики та інші товари, пов'язані з автоелектрикою). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.
2. Товар, що має візуальні дефекти (зумовлені процесом виробництва, зберігання або перевезення) може бути замінений на аналогічний або відшкодована його повна вартість.
3. Будь-яке претензійне повернення деталей на нашу адресу підлягає попередньому погодженню. Узгодження здійснюється лише електронною поштою. При цьому клієнту необхідно відповідно до причини, через яку він вирішив повернути деталь, погодити повернення з менеджером з якості.
Клієнт після відправки товару перевізником постачальнику повинен обов'язково відправити на e-mail інформацію з товаротранспортної декларації та за допомогою телефонного дзвінка попередити менеджера інтернет магазину.
Перевіряйте свою посилку при отриманні на складі перевізника чи магазині.